Avon Planet spa testradír | Amazonian treasures

by - január 31, 2015

Az Avontól kapott csomagom egyik legjobb terméke a Planet spa Brazil acai bogyós testradír volt. Nem gondoltam volna, hogy én valaha is nagyobb lelkesedésel írok majd egy testápolási termékről mint egy körömlakkról vagy sminktermékről, de ennek is eljött az ideje.




Ezt a terméket már régóta nagy kíváncsisággal nézegettem a katalógusban, viszont ami visszatartott az az, hogy nem láttam az újságban, hogy mekkorák a radírozó szemcsék, ami hát valljuk be nagyon fontos egy radír vásárlásnál. Ezért is halogattam. Utólag viszont csak fogom a fejem, hogy miért nem próbáltam ki hamarabb. 



Gyorsan néhány szót ejtsünk a csomagolásról, amely egy átlátszó, kör alakú tégely, ami 200 ml terméket tartalmaz. A teteje csavaros, de jól záródik, akár utazásra is elvinném magammal. 



De hogy mit is ígér pontosan ez a termék?

"Az Avon Amazonian Treasures krémes testradír fantasztikusan simává teszi a bőrt - radírozása nagyon fontos nyáron, így a megszerzett barnaság még tovább kitart! Így működik: frissességet kölcsönöz a bőrnek, selymesen sima és bársonyos érzetet nyújt. Fantasztikusan előkészíti bőrödet, hogy a hidratáló krém az ápoló hatását kifejthesse. Könnyű leöblíteni. 
Brazil acai pálmát és amora bogyót tartalmaz."
Nos, hogy pontosan milyen illata van a brazil acai bogyónak illetve az amora bogyónak, de ha ilyen, mint amit én minden egyes radírozás közben érzek, akkor azt kell mondanom, hogy imádom mindkettőt. Édeskés, de abszolút nem émelyítő vagy gyomorforgató, tehát semmiképp sem sok. Van benne némi gyümölcsös fanyarság, ami az egész fürdőszobát betölti és a bőrön is érezni még egészen sokáig a használata után. Ha van lehetőségetek rá, mindenképp szaglásszátok meg, mert valóban isteni. *-*



Az illata tehát valóban isteni. Mindig alig várom, hogy használhassam. Viszont a színétől egy picit megijedtem, mert bár gyönyörű püspöklila, nem igazán szívlelem azokat a termékeket, amelyek tele vannak színezőanyagokkal. Egyébként az ételeknél sem szeretem azokat, amelyek indokolatlanul sok ételszínező festéket tartalmaznak. De természetesen ezen abszolút túl tudok lendülni, ha maga a termék beválik.



A sok színezőanyagot abszolút elfeledtette velem a hatása, ami nekem nagyon bejött. A bőrömmel igencsak megszerették egymást. A termék ugyanis kisebb, apróbb szemű kristálycukor jellegű darabkákat és nagyobb fekete magvakat tartalmazott ami a legproblémásabb területét a bőrömnek - a hátam - szinte teljesen simává varázsolta. A hatékonyságát én annak tudom be, hogy ezek a szemcsék akár több percnyi dörzsölés után sem szívódnak fel vagy olvadnak el, így ha erősebb radírozó hatást szeretnénk elérni bizonyos testrészeinken, akkor akár több percen keresztül is radírozhatunk vele. Így sokkal erőteljesebb és intenzívebb lesz a hatása. 



Egyébként nagyon örültem neki, hogy sem a kisebb sem pedig a nagyobb szemcsék nem sértették a bőrömet, csak a kellően erős dörzsölés érzete fogadott, ami abszolút kellemes volt. Aztán egyik nap kipróbáltam az arcomra is. Természetesen mivel erősen radíroz, ezért az arcomon csak heti egyszer fogom alkalmazni, a testemen pedig heti 2 alkalommal. A hatás azonban arcon és testen is ugyanaz. Nagyon szépen simítja és igazán puhává varázsolja a bőrt, ami a krémes alapnak köszönhetően nem lesz kiszáradt a radírozást követően sem. Sőt, én abszolút érzem a hidratáló hatását is. 

Ha tehát szeretnétek egy olyan testradírt ami erősebben radíroz, akkor tiszta szívvel merem nektek ajánlani ezt a terméket, melyhez 1300 Ft körüli áron juthattok hozzá az Avon katalógusokban. 


You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Istenem, de imádom ezeknek a termékeknek az illatát! Úgy kipróbálnék ebből az acai bogyós termékcsaládból valamit, de most semmire sincs szükségem, és csak egy finom illat nem akarok vásárolni. De azért fájdogál a szívem valami acai bogyós cucc után :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha fogyóban van a testradírod mindenképp rendeld meg :D Mert nem csak az illata de a hatása is elképesztő. A többiről egyelőre nem tudok nyilatkozni :(

      Törlés