Manikűrvadász | 2. szülinapi forduló

by - január 05, 2015

Elképesztően gyorsan repül az idő. Mára ismételten egy Manikűrvadász bejegyzéssel érkeztem, ami immáron második születésnapját ünnepli. Emiatt ez a forduló picit más mint a többi, hiszen most nem egymástól választunk manikűrt, hanem egy külföldi körmös blogról, amit Izabella sorsolt nekünk.  



Az én párom Jen lett, a The nail polish project blog írója. Elképesztően gyönyörű manikűröket készít, rengeteg közöttük a nyomdázás, ami mostanában olyan nagy divat lett. Természetesen mindenkinek saját szíve joga, hogy milyen technikával mintázza a körmeit, én viszont még mindig maradok a saját kezűleg készített körmöknél, ezért azok közül válogattam. Végül egy pöttyös minta lett a választottam. Az eredeti bejegyzést ITT érhetitek el. 

20130908 31DC2013 Day 11 Polka Dots IMG 9028 copy 490x326 31DC2013: Day 11 Polka Dots


Én ezzel a manikűrrel mentem szilveszterezni, így igyekeztem ennek jegyében megválogatni a színeket. Végül a fehér lila párosításra esett a választásom, amit megspékeltem egy picit a Moyra arany holo lakkjával. A szín megváltoztatása mellett én picit a pöttyök sűrűségével is variáltam. 





Ami pedig a képek számát illeti sikerült egy kicsit elragadtatnom magam ismételten, de tudjátok, az új fényképező hibája minden :D

Nos, nektek hogy tetszik ? :) 

A többiek munkái az alábbi linkeket érhetők el:

You May Also Like

47 megjegyzés

  1. Nagyon szép! Tetszik a színválasztás! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! A fotók is tök jók! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, szép lett!:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Nekem a te színvilágod jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. úúú nagyon jól néz ki a te verziód! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! :)
    Jó ötlet volt beletenni a holo lakkot, igazán feldobja!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Végül én is örültem neki, hogy beleraktam, nem is gondoltam az elején hogy ennyire feldobja majd :)

      Törlés
  7. Jól néz ki, tetszenek a színek! :)

    VálaszTörlés
  8. A te verziód sokkal szebb, szerintem, nekem nagyon tetszik! Szépek a körmeid is :)

    VálaszTörlés
  9. Mindig olyan szép,igényes körmöket csinálsz! Nekem még a sima kilakkozás se megy szépen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most nagyon jól esett :) Köszi szépen :) Egy kis gyakorlás az egész, mindig törekedni kell a tökéletesre :)

      Törlés
  10. Nagyon jó lett, szeretem az ilyen manikat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Egyszer már készítettem hasonlót más színpárosítással és akkor is és most is szerettem viselni és elkészíteni is :)

      Törlés
  11. A Tiéd jobban tetszik! Szuper a színválasztás, az arany árnyalat, a pöttyözés, minden. :)

    VálaszTörlés
  12. A Te verziódat simán bevállalnám, nagyon ütős lett! Ragyogó, számomra ideális tavaszi manikűr, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek igazán örülök :) Érdekes egyébként, hogy ki milyen hangulatúnak látja, nálam az én színkombinációm abszolút téli hatást kelt, de nem vagyunk egyformák :D

      Törlés
  13. Ó, egek, a te verziód szinte hozzám szól ezzel a gyönyörű lilával és arannyal! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Egyszer próbáld ki, szerintem szeretni fogod :) Én is nagy sajnálattal mostam le, mert szerettem hordani :)

      Törlés
  14. A te változatod most sokkal jobban tetszik! :D

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép, sokkal jobban tetszik, mint az eredeti! :)

    VálaszTörlés
  16. Uh, nagyon-nagyon tetszik! Imádom a színeit, a körömformád meg valami csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Sajnos van hogy letörik a sarka és akkor picit változtatnom kell rajta addig amíg vissza nem nő :(

      Törlés
  17. Imádom, nagyon eltaláltad az alapot is és a pöttyiket is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Az eredeti szürke alap szerintem sem volt a legtalálóbb választás :/

      Törlés
  18. sokkal jobban tetszik a te verziód!! : )) annyira szép és mutatós!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó :) Örülök, hogy a többiekhez hasonlóan, neked is jobban tetszik az én színválasztásom :) Mondjuk lehet ez csak annak köszönhető, hogy most nincs nyár, ő pedig inkább nyári neon színeket használt :)

      Törlés
  19. Nagyon jó lett, egyre jobban bejönnek nekem a fehér alapszínű manik, annyira jól kihozzák a díszítés színeit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én sem szerettem a fehér körmöket még akkor sem, ha minta került rájuk :) Most már bizonyos mintákat el sem tudnék képzelni fehér alap nélkül :)

      Törlés
  20. Nekem a tiéd sokkal de sokkal jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  21. A Te lakkozásod és körömformád sokkal jobban bejön :-) Nagyon szép manikűr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) A körme nekem sem tetszik egyébként, én ilyen hosszúval nem is tudnék élni, meg ha tudnék, akkor sem élnék.

      Törlés
  22. Nagyon jó lett ez a mani! A színek, a minta, mindent imádok!:)

    VálaszTörlés