Manicute | Karnevál

by - február 02, 2015

A Manicute-os csajokkal most egy nagyon időszerű manikűrtémával készültünk, ami nem más mint a karnevál, a farsang. Nagyon jó ötletnek tartottam, hogy a farsangi szezonban gyártunk ilyesmi körmöket, mert magamtól azt hiszem sosem vettem volna rá magam. Az elején nem is volt ötletem hozzá, de aztán valamit sikerült összehoznom tegnap.




A manikűr alapján az Avon gél finisű lakkja, a Parfait pink alkotta. Erről a gél hatású termékcsaládról már írtam egy hosszabb bejegyzést, melyben megemlítettem a tartósságot a fedést és egyéb hasznos tudnivalókat is. Ha esetleg ezt még nem láttátok volna, akkor IDE kattintva elérhetitek. Ez a szín is hasonlóan jól muzsikált, annak ellenére, hogy ez a múltkorinál jóval világosabb árnyalat. Egyébként egy univerzális pinkes ciklámenes árnyalat, ami szerintem a legtöbb bőrtónushoz jól áll, függetlenül az évszaktól és az alkalomtól. 



Most pedig következzen néhány szó az Avon lakkal alkotott farsangi manikűrről. Remélem ti jobban ráismertek, mint az én kedves családom. Anyukám első megállapítása az volt, hogy nagyon szép lett, de mit ábrázol ? Mondjátok, hogy ti látjátok rajta a farsangi maszkot, és a másik két körmömön a tollat :D




A középső három ujjamra egyébként ahogy látjátok is nem pink, hanem fehér lakk került. Ez a Rimmel, Rita Ora kollekciós lakkjai közül a 703-as White hot love árnyalat. Azért szeretem nagyon, mert rendkívül jól fed, nem kell bajlódni azzal, hogy ne legyen csíkos vagy foltos a végeredmény. Továbbá nem csak alapként tesz jó szolgálatot, de mintát is nagyon szeretek vele festeni, ahogy erre már többször is volt példa. Erre a fehér lakkra került tehát megszáradás után a minta. Először a pink álarc, illetve a mutató és gyűrűsujjam tollmintája. Majd jött egy világosabb rózsaszín Moyra lakk, ezzel is húzkodtam néhány tollszálat a tollakba, illetve az álarc is feldíszítődött. Majd egy arany Oriflame lakkal megismételtem ugyanezt. Végül egy kevés rózsaszín-arany csillámos lakkot vittem fel az álarc felső peremére, illetve a tollak "szárához".





Nos én így képzeltem el a farsangi körmöt. Nem szerettem volna túlcsicsázni kövekkel és 10 féle színnel. Remélem azért ha ránéztek titeket is elragad egy kicsit a farsangi láz. 

Ha pedig a többiek munkáira is kíváncsiak vagytok, akkor azokat itt megtalálhatjátok:

You May Also Like

28 megjegyzés

  1. Ez gyönyörű, én is el fogom készíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Dejóóó, várom a te változatodat is :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, simán látszik amit ábrázolni akartál rajta :) Ezt a Rita Ora lakkot én is nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, már kezdtem félni hogy teljesen felismerhetetlen. :) A lakk pedig tényleg szuper :)

      Törlés
  3. Nagyon kis finom, bájos! Csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nekem nagyon-nagyon tetszik! Annyira ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodásak ezek a színek együtt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Le sem tagadhatnád, hogy szereted a pink színeket :D

      Törlés
  7. Egyértelműen kivehető a minta, nagyon gyönyörű lett! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor a családomnak nincs látása, megnyugodtam :D És köszönöm szépen a dicséretet :)

      Törlés
  8. Aaa... de gyönyörű! :3 Én simán ráismertem a maszkra. ;) A rózsaszín-arany csillámos lakk kicsoda pontosan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és igazán örülök a felismerésnek :D A rózsaszín-arany lakk egy ezer éves Lovely, ami sajnos már vagy 2-3 éve nem kapható :(

      Törlés
  9. Eddig a tiéd a kedvencem a karneválos felhozatalból - tökéletesek a színek, az ötlet is remek, a kivitelezés pedig hibátlan :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett, nagyon tetszik ez a manid is! A minták pedig felismerhetőek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Megnyugodtam, hogy felismerted te is. Akkor a családom látásával lehet valami gond úgy néz ki ?! :D

      Törlés