Essence 191 Love is in the air | Yellow leopard

by - május 04, 2015

A legutóbbi bejegyzésemben említettem nektek, hogy nagyon megszerettem az alig két hete vásárolt sárga Essence körömlakkot, ami még a régi Colour & go család tagja. Mivel most tavasz van, és nagy divat lett a citromsárga, ezért ezzel a körömlakkal hoztam nektek egy manikűrt mára. 




A sárga Essence lakkot 350Ft-ért vettem, ami ott kallódott a Rossmannban a kis akciós kosárkában másik 15-20 társával együtt. Ha szeretnétek egy kellemes tavaszi-nyári citromsárga körömlakkot, akkor érdemes nektek is egy pillantást vetni rájuk. Amivel pedig egy picit feldobtam, a leopárd mintán kívül, az egy Flormar Genius Glitter csillámos körömlakk.


Az Essence lakk első rétegét nagyon vékonyan vittem fel, ekkor még egy kicsit csíkozódott, a második viszont normál vastagságban kerül felfestésre. Ekkor már teljesen egyenletes lett a felülete, szépen elterült a köröm egész területén és befedte teljesen. Nem látszottak át a körömvégek sem. 



A leopárd mintát a gyűrűs és a nagyujjam kapta. Ezekre először a Rimmel Rita Ora kollekciós White hot love körömlakkja került. 2 vékony rétegben szintén tökéletes fedést biztosít. Erre pontozóval először szabálytalan sárga pacák kerültek, majd mikor megszáradtak, akkor ezek köré szintén pontozóval felkerült a fekete is. 


A csillámos lakk alá először egy nagyon vékony réteg arany lakk került az egyik régebbi Essence lakkomból, majd két vastagabb réteg a Flormarból. Erre egy vastagabb réteg BTGN fedőlakk is jött, hogy mihamarabb megszáradjon ez a 3 réteg.


Végül az összesre felkerült a BTGN fedőlakkja az Essence-nek. Szuper fényessé és tartóssá varázsolja a manikűrt, viszont arra vigyázni kell, hogy csak teljesen megszáradt mintára fessétek rá, mert a fekete párducmintát könnyen elmoshatja. 


Ti hogy álltok a sárga körömlakkokkal? Szeretitek őket? Van kedvencetek?

You May Also Like

18 megjegyzés

  1. Ú hát ez nagyon szép lett, felüdülés a tipikus instagramos pink leopárd mintás manik után egy ilyet látni! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm :) Szeretem a hagyományos pink variációt is, de így tavasszal, ebben a kellemes napsütésben most ezt jobban kívántam :D Na meg ki kellett próbálni az új lakkot :D

      Törlés
  2. Imádom! Gyönyörű mani lett! *.*
    Több lakkos posztot és nail art-ot, mert mindig szupereket csinálsz és szép ápoltak a körmeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök, hogy tetszik :)
      Most, hogy az utolsó hetét taposom a szorgalmi időszaknak, végre lesz egy kicsit több időm lakkozgatni miközben a vizsgákra készülök, úgyhogy reményeim szerint nyáron kicsit megszaporodnak ezek is :)

      Törlés
  3. Nagyon együtt van ez a manikűr. Mozgalmas, de mégis egyszerű is egyben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Már csak egy jó kis citromsárga blézert kéne találnom hozzá :D

      Törlés
  4. Akkor én most leülök a földre és imádom ezt a manikűrt! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik így egybe ez a szín, a minta, a csillámok, szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó, ennek igazán örülök. Köszönöm szépen :)

      Törlés
  6. Annyira nem vagyok oda a sárga körömlakkért, de így ebben a formában iszonyatosan tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél a sárga lakknál szerintem annyira el lett találva az árnyalat hogy lehet ezt még te is szívesen hordanád. :)

      Törlés
  7. Egyet kell értenem az előttem szólókkal!! :)
    Ahogy megláttam annyi jutott az eszembe, hogy "basszus, Nikkii, annyira jóó vagy!" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj esküszöm zavarba hoztok. :D Nem gondoltam volna hogy ez a kis egyszerű manikűr ezt váltja ki belőletek. :D

      Törlés
  8. nagyon szép, én is imádom ezt a sárga színt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Abszolut meg tudlak érteni, kár hogy nem fedeztem fel hamarabb én is.

      Törlés