IKERPOSZT Katy-vel: Tengerpart | Aden Ibiza körömlakk szett

by - június 09, 2015

A mai nappal egy új sorozat veszi kezdetét, amit ezentúl Ikerposzt címmel találtok majd itt nálam, illetve Katy-nél. Igen, nála is, ugyanis egy héttel ezelőtt elhatároztuk, hogy magunk, és reményeink szerint a ti szórakoztatásotokra is mindig más témában és más színekkel készítünk majd manikűröket, sminkeket, amit aztán egyszerre kiposztolunk.




A mai "fordulónak" a témája a tengerpart volt. De mivel ez így nagyon tág fogalom, ezért egy konkrét színben is megegyeztünk, aminek szerepelnie kell az alkotásban, ez pedig a neon rózsaszín árnyalat lett. Egymás munkáit és elképzeléseit természetesen nem osztottuk meg egymással, így most nagy izgalommal várom, hogy megkukkanthassam majd Katy munkáját is.


Ha tengerpart, akkor nekem egyértelműen a pálmafák jutnak eszembe, na jó, meg a tenger, de annak megvalósítása neon rózsaszínből elég fura és valószínűleg felismerhetetlen lenne :D Így maradtam a pálmafa mintánál, amit igen, saját kezecskéimmel festegettem és egy nagyon nagyon vékony ecsettel és sok sok türelemmel :D 


Úgy érdemes elkezdeni a pálmafa mintát, hogy először a törzsét, majd az ebből kiálló 5 levél helyét jelölitek ki, tehát a törzsből kiindulva festettem 5 görbített vonalat. Majd ezt kezdtem el "kiszőrözni", tehát ráfestettem a levélkéket.


Az alapot pedig  3 csodaszép nyári, vibráló neon árnyalat adta. Ezeket természetesen fehér alapra festettem fel a szokásos módon, egy alapozószivacs segítségével. A 3 szín a narancssárga, a pink és egy lilás fukszia szín volt.Bevallom, imádom ezt a 3 színt együtt. Egyszerűen annyira nyári, hogy jelen pillanatban ennél nyáriasabbat nehezen tudnék elképzelni.


Egyébként nem tudom mennyire kivehető, de ez az átmenet nálam most a naplementét  szeretné imitálni. Fél siker, hogy a barátnőm magától mondta, hogy olyan mint a naplemente, úgyhogy megnyugodtam. :)






Gondolom kíváncsiak vagytok rá, hogy melyek ezek a vibráló nyári árnyalatok, amiket használtam. Ha esetleg mégsem, akkor is leírom, mert teljesen beléjük szerettem :D


Az imádott kollekció tehát az Aden Ibiza szettje. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fogom majd szeretni.


A csomag 5 mini lakkot tartalmaz, ami 5×6ml -t jelent. Szerintem ez az a mennyiség, ami akár egy ennyire nyári lakkból is elhasználható. 


Azt imádom, hogy tulajdonképpen az összes tökéletesen illik egymáshoz. Egyedül a sárgával kapcsolatban van egy kis gondom, mégpedig az, hogy egy kicsit sem neon. Nem is értem, hogy hogyan kerülhetett be ebbe a kollekcióba. 


A manikűrhöz ezt a három lakkot használtam fel. A narancs a 89-es, a pink a 45-ös a lila pedig az 54-es árnyalat. Az ecsetük hagyományos szögletes kialakítású és elég picike, aminek most kivételesen azért örülök, mert az ezekhez hasonló árnyalatokat nyáron imádom a lábkörmömön látni, oda pedig kifejezetten jó, hogyha kicsi az ecsete egy lakknak. A fehér körömlakkot egyébként nagyon szépen befedték, a lila kifejezetten jól szuperált, ezért abból csak két réteget ütögettem fel a szivaccsal, a narancsból és a pinkből pedig hármat.

Nos, remélem ti is nagy izgalommal fogadjátok majd a jövőben is ezeket a bejegyzéseinket, valamint azt is, hogy sikerült kedvet csinálnom a neon lakkokhoz :)

Ja, és ne felejtsetek el bekukkantani KATY-hez, mert ott is vár rátok egy neon pink tengerpartos alkotás :)

You May Also Like

36 megjegyzés

  1. Csodaszép lett, mindig gyönyörű manikűröket csinálsz, nagyon szeretem nézegetni a képeidet róla! :)
    Én is pont ma csináltam egy pálmafás manit, bár én több színnel dolgoztam, de 100% instant nyár lett az is. Instán @viviennepunk név alatt meglesheted, ha gondolod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy, köszönöm szépen :) Meg is lestem, valóban szuper nyári lett. Ilyenkor bármennyi színt képes vagyok elviselni a saját és mások körmén is :D

      Törlés
  2. Na, ilyen verzióm is volt, kicsit más árnyalatokkal, de ez sokkal szebb így, szerintem a lila lakk miatt. Igazi naplemente <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mikor olvastam a bejegyzésedet felismertem, hogy valami ilyesmit szerettél volna te is :) A lila egyébként tényleg nagyon kellett hozzá, ami nem mellesleg önmagában is csodaszép *-*

      Törlés
    2. A bal kezemen szép is volt, és egyébként pont a leírásodnak megfelelően festettem én is :-D Azt a lila lakkot szívesen látnám másik maniban is, mert valóban mutatósnak tűnik. Nekem is van ám lila neon lakkom... ;-)

      Törlés
    3. Mostanában úgy érzem, hogy a jobb kezem sokat ügyesedett, úgyhogy már nincs problémám azzal, hogy tudok jobb kézzel bal kézre festeni :) Persze azért sokkal több türelem és idő kell hozzá.
      A lila lakkot imádom, és biztos vagyok benne, hogy fogod még látni :)

      Törlés
  3. WOW. Ez nagyon szép lett!!! Azonnal a tengerparton érzem magam mindkettőtök manikűrjétől:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszi, illetve köszönjük :) Ha már az idő így elromlott, akkor legalább valamivel teremtsünk egy kis nyári hangulatot :D

      Törlés
  4. Csodálatosan szép lett! Épp ma gondolkoztam egy ilyen színátmenetes manin ugyanezekkel a színekkel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm. :) Mindenképp próbáld ki ezt a színpárosítást, én nagyon szeretem a körmeimen :)

      Törlés
  5. juj de szép :O nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  6. WoW *-* ez a színvilág és az átmenet nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek igazán örülök. Szerintem is nagyon nyárira sikeredett :)

      Törlés
  7. Hát ez nagyon jó lett! :D Imááádom! :D

    VálaszTörlés
  8. nagyonnagyon szép, és a körmöd formája is nagyon tetszik :) <3 honnan lehet ilyen vékony ecsetet venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Mostanában sikerült méginkább megerősítenem őket, így már régóta nem törött le a sarka, pedig a kocka formánál nekem ez eddig gyakran előfordult.
      Az egyet egy díszítős Aden lakk ecsete :)

      Törlés
  9. Szia Niki!
    Eszméletlenül gyönyörű manikat csinálsz! Imádom az összes bejegyzésedet csak így tovább!! Azért kár, hogy nem lehet kinagyítani a képeidet, úgy megnézném közelebbről őket. *.* :D

    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, jól esik amit írtál :) ki tudod őket nagyítani úgy ha jobb egérgombbal rákattintasz és megjeleníted őket új lapon :)

      Törlés
  10. Hű ez a manikűr egyszerűen c s o d á l a t o s, imádom! *-* Elképesztően ügyes vagy, nekem tuti nem lenne türelmem a pálmafákkal pepecselni, de még ha lenne se lennék elég ügyes ahhoz hogy megcsináljam szerintem, teljesen olyan mintha matricát tettél volna rá :D A színek is tökéletesen passzolnak, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm :)) Pepecselni ezzel aztán tényleg kell, de mivel sem a matricát sem a nyomdát nem szeretem, ezért kénytelen vagyok magam megfesteni a kívánt mintát :)

      Törlés
  11. Na jó, ez konkrétan mestermunka *.* komolyan annyira szép lett, hogy csak ámulok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaj zavarba hozol, közel sem tökéletes. Viszont az tény, hogy a narancs a rózsaszín és a lila elképesztően jól passzolnak egymáshoz. :)

      Törlés
  12. Gyönyörűséges mani lett, igazán a kedvemre tettél ezekkel a neon színekkel, imádom őket és a kivitelezés...irigykedem! :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pacsi :D Imádom én is ezeket a színeket nyáron ! És köszi a kedves szavakat, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  13. fantasztikus lett!! És a körmöd is gyönyörű :)

    VálaszTörlés