Manikűrvadász 17.

by - június 15, 2015

Igen, igen, ismételten Manikűrvadász van, szám szerint a tizenhetedik. Hihetetlen, hogy repül az idő. nekem a 3. volt az első, amin részt vettem, azóta pedig nincs megállás. Egyszerűen imádom mások manijait újragondolni, kutatni, keresgélni, illetve azt is, mikor az egészet közzé tesszük és megláthatom, hogy tőlem mit alkottak újra mások. 


Szerintem már mindannyian jól ismeritek Bella kezdeményezését, melynek lényege, hogy a megmozdulásra jelentkező lányok egy sorsolás keretein belül párt kapnak maguknak, akitől választani kell egy manikűrt, majd ezt újraalkotni. Az én párom ebben a fordulóban Barbi lett, a MacskaKöröm blog írója. Mindig nagy öröm számomra ha olyan párt kapok, akinek főként körmös témákkal foglalkozó blogja van, mert ilyenkor bőven van választék.


Bevallom sokat nézelődtem és vacilláltam, hogy melyik manikűrt alkossam újra, végül erre a cikcakk mintás chevron manikűrre esett a választásom, ami még ráadásul ombre is. Az eredeti bejegyzés ITT érhető el erről a maniról.


Igen, az én verzióm brutálisan neon, és nagyon rikít, ami a való életben ennél egy fokkal visszafogottabb, de nem sokkal. Tudjátok, neon lakkokat elképesztően nehéz fotózni :( Én az ombre mintát csak a cikcakkos ujjaimon alkalmaztam, a többire a China Glaze Grass is lime greener árnyalata került.



Az az igazság, hogy tulajdonképpen nem is cikcakkos az enyém, hanem picit inkább hullám vonalas, mert ilyen mintázatú ollót sikerült beszereznem. Az ombre átmenetet pedig nem hagyományosan felülről lefelé, hanem balról jobbra készítettem, ami számomra eléggé megnehezítette a munkálatokat. Elég szokatlan volt. Ismét 3 színből áll össze egyébként, balról jobbra: Flormar Jelly look - Turquoise green, Aden Ibiza kollekciós neon zöld és China Glaze - Grass is lime greener. 





Egyáltalán nem tudok és nem is akarok a közeljövőben leállni a neon lakkokról és a hasonló manikűrökről, mert nyáron nálam nem léteznek más színek, csak ezek, remélem ezt ti sem bánjátok.

A többiek egymástól alkotott manikűrjeit se felejtsétek el meglesni:

You May Also Like

41 megjegyzés

  1. Fú nagyon állat! Nagyon tetszik! Az összes lakk kell! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D A lakkokat csak ajánlani tudom egytől egyig. Tökéletesek nyárra :)

      Törlés
  2. Imádom, ahogy ez a zöld szín és az átmenet vibrál! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom én is nyáron az ilyesmit, mindig ezt nézegetem, mert akarva akaratlanul vonzza a tekintetet. Egyébként élőben egy fokkal visszafogottabb :)

      Törlés
  3. Húúúúúúúú ez de vagány! Ez a CG lakk egy csoda! Micsoda vibráló szín!

    VálaszTörlés
  4. Brutál jó lett :D Nagyon tetszik, a színválasztás is eléggé megfogott :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Ezt a CG zöld lakkot állandóan nálad láttam, már már kísértett :D

      Törlés
  5. Szuper nyárias lett ez a manikűr, nagyon nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Extrán szép! Instán is néztem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Kivételesen felkerült oda előbb a Naillandmani játék miatt :)

      Törlés
  7. Ez nagyon de nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Csodás ez a körömlakk és a mani is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Annak ellenére, hogy nem szeretem túlzottan a zöld körömlakkokat, ki merem jelenteni, hogy a neon lakkjaim közül az egyik kedvencem :)

      Törlés
  9. Wow, ez aztán nagyon vibráló nyári mani lett, egyből vonzza a tekintetet :) nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kicsit vibrál, nap közben emiatt akarva akaratlanul többször rá kell néznem :D

      Törlés
  10. Csodás lett! :) Igazi nyári mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Akkor a célomat sikerült elérnem vele :)

      Törlés
  11. Uhh nagyon jó lett, nem hittem volna, hogy valaha ennyire fog tetszeni nekem egy neonzöldes mani! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén, én sem szerettem soha a neon zöld lakkokat, na de ez nem csak egy neonzöld, ez A neonzöld :)

      Törlés
  12. Hát.. ez tökéletes lett! ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj, azért ne túlozz, de örülök hogy tetszik :)

      Törlés
  13. Totális szerelem, tényleg brutál neon, de egyszerűen csodás *-*

    VálaszTörlés
  14. hű ez szuper, nagyon jók ezek a színek. :)

    VálaszTörlés
  15. Uh, hát ez eszméletlen jó lett! :) és a blog új kinézete is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Örülök, hogy tetszik a kinézet is, az előzővel nem voltam maradéktalanul elégedett, de ezt úgy érzem, most el tudom nézegetni egy darabig :)

      Törlés
  16. Szuper a kivitelezés! :) Én mondjuk nem vagyok egy neon-rajongó, de neked remekül áll és illik is hozzád :)

    VálaszTörlés