China Glaze Sunsational | Neon & on & on

by - július 11, 2015

Aki követ Instagramon vagy lájkolt Facebookon, az az utóbbi napokban láthatta, hogy leadtam egy rendelést a Nailland-nél, ami a hét elején meg is érkezett. A rendelés fő apropója a csodálatos China Glaze Sunsational csomag volt, amely vakítóan gyönyörű neon lakkokat tartalmaz, szám szerint hatot. Tudjátok mennyire neon lázban égek ... :) A mai bejegyzésben ezek közül egyet láthattok, mégpedig az egyik kedvencemet.







Nálam a China Glaze körömlakkok azok, amelyeket a maguk 1490 Ft-os árával nyugodt szívvel megvásárolok. Most viszont még szerencsésebb helyzetbe kerültem, mert a 6 db körömlakkhoz 5000 Ft-ért jutottam hozzá, hiszen leértékelt csomagban voltak. Ebből én hoztam el az utolsót, így tehát összecsomagolva már nem tudjátok megvásárolni, viszont egyesével igen.



Szerintem a csomagolásról túl sokat nem kell írnom nektek, nagyon masszív 14 ml-es kör alakú üveg  fekete patt kupakkal. Nagyon jól kézre áll az üveg és a kupak is. 



Az ecset az, amit talán a legkevésbé szeretek a márka lakkjaiban. Nagyon keskeny, szögletes, emiatt elég nehézkes a szép, csíkozódásmentes lakkozás vele. 



Ezekről a lakkokról tudnotok kell, hogy elég folyósak, de számomra nem zavaróak még. A későbbi képeken látni fogjátok, hogy a lábkörmeimen is ez a lakk díszeleg. Először tulajdonképpen csak oda szerettem volna felkenni, de aztán annyira magával ragadott a szín, hogy a kezeimre is felkerült. A lábkörmeimen 3 rétegben található, amely alatt nem található fehér alap. A kezeimen viszont egy réteg fehér és 2 réteg pink található. Színbeli különbséget egyáltalán nem veszek észre köztük, viszont inkább a fehér lakkomból fogyjon több, mint ebből a gyönyörűségből.



No de hogy milyen szín is ez pontosan? Jhaj istenem, nagyon nehéz megfogalmazni, de lefotózni még inkább. Neon pink az tuti, viszont nem az a "Moyra-féle" neon pink, hanem annál sokkal érdekesebb, enyhén narancssárgába hajló. Vagyis nem, nem hajlik narancsságába, de van egy kis narancsos tónusa. A lenti képre tudom azt mondani, hogy talán a leginkább visszaadja az eredeti színt. 


A finise egyébként félmatt, ami szerintem nagyon különleges tud lenni, viszont egy fényes fedőlakkal könnyen géles hatású, fényes felületté varázsolhatjuk, Én is ezt tettem. A gyűrűsujjamra pedig egy Catrice tele csillámos bronz körömlakkot dobtam fel. Ilyenkor nyáron nálam szóba sem jöhet az ezüst. 



Hogy milyen a tartóssága? Mivel a kezemen fehér lakkon van, ezért nem igazán tudok nyilatkozni, viszont azért leírom, hogy ma van 4. napja rajta hibátlanul. A lábamon sem láttam még semmiféle lepattogzást. 







Hogy imádom-e ? Leírhatatlanul igen. Teljesen beleszerettem ebbe a színbe, nem érdekel, hogy 3 réteges és az sem, hogy vékony az ecsete, mert a jelenlegi kedvenc nyári lakkomról van szó.

Látogassatok el a Nailland webáruházába, ahol ti is megvásárolhatjátok ezt a tökéletes lakkot nyárra. 

Nyugtassatok meg, hogy nem csak én imádom mindenek felett a neon színű körömlakkokat nyáron !?

You May Also Like

19 megjegyzés

  1. Ha nyár akkor neon!:) Nagyon nagyon szép ez a lakk nem csodálom, hogy odavagy érte. Egyébként én is azt szoktam, hogy a neon lakkjaim alá fehér alapot kenek mert különben nem bírom szépen felvinni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pacsi :D Egyébként a legtöbb neonnál van különbség a fehér alapra festett lakk és a körömre festett lakk között, mármint intenzitásban és "neonságban", ezért szoktam én is mindig. Viszont ennél úgy tűnik ilyesmi nincs :)

      Törlés
  2. Én is odáig vagyok a neon lakkokért ilyenkor :) Szerencsés helyzetben vagyok, hogy a munkahelyemen ez nem jelent problémát és bátran felkenhetem őket bármikor. Csodaszép ez a lakk, szét kell néznem a Nailland-nél úgy érzem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó, akkor megérted te is az ömlengésem miértjét :D Igyekszem a kollekció többi darabját is a közeljövőben bemutatni :)

      Törlés
  3. Csodálatos színe van, odáig vagyok érte! *-* Az egyik leggyönyörűbb neon pink lakk, amit valaha láttam. Eszméletlen szépséges, imádom! :)
    Várom a többi lakkról is a véleményedet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek minden szavaddal. A legszebb neon pink :)
      Igyekszem a többivel is mihamarabb manikűrt készíteni.

      Törlés
  4. Nekem is a neon lakkok nyáron a kedvenceim. :) Szép ez a lakk is, jól mutat az aranyos csillámos lakkal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A neon lakkokhoz szerintem nagyon jól néz ki a bronz és az arany :)

      Törlés
  5. Csodálatos árnyalat! Igazi nyári szín.

    VálaszTörlés
  6. Nyugi, én is neon függő vagyok.. :D Nagyon szép ez a lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már megnyugodtam, hogy ennyien írtátok. Mondjuk ha az ellenkezőjét írtátok volna, akkor sem tudok mit csinálni a függőségemmel. Majd ősszel elmúlik. :)

      Törlés
  7. Kb. 3 hete vettem meg ezt a lakkot, de valami botrányos, engem annyira felháborít a minősége, hogy azt ki sem tudom fejezni! Másnapra már lepattog, pedig Essence alap és Essence (BTGN) fedőlakkot használok. De a színe miatt még az is megéri, hogy akár minden nap újra és újra felkenjem.
    Na de amit nem tudok elviselni, hogy akármilyen lakkra kenem (vagy akár csak simán lakk nélküli körmökre), borzalmasan viselkedik. Nincs fedése, foltos lesz, Hiába húzom át az ecsettel a körmöm teljes felületén, valahol be se fogja színnel a körmöket, és ezt eljátssza mind a 2 rétegnél. A 3. rétegnél lehet úgy ahogy korrigálni, de muszáj egy 4. réteg, hogy szép legyen a fedése.
    Azt hiszem én egy romlott vagy hibás db-ot fogtam ki... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a legjobb a minősége, ez tény. De ennyire nem borzalmas nálam a helyzet :O Oké, óvatosan és ügyeskedve kell vele bánni, de ha festek egy fehér réteget, majd utána ebből kettőt, akkor láthatod is a képeken, hogy szép a felszíne. Egy 5-6 napig volt rajtam, úgyhogy én azzal s elégedett voltam, a lábamon pedig már két hete ez van.

      Törlés
  8. Nagyon jól néz ki együtt ez a két lakk. :)

    VálaszTörlés