Első őszi hangulatú manikűr | Terepmintás köröm ... -nek indult

by - szeptember 17, 2015

Szégyellem magam, hogy az utóbbi 2, 2 és fél hétben nem festettem mintát a körmömre, mindig ellustálkodtam. Nem a blog miatt zavar ez elsősorban, hiszen nem szeretnék semmit sem kényszerből csinálni csak azért, mert vagy egy ilyen felületem. A mindennapokban saját magamat zavart az mikor ránéztem a körmeimre és láttam, hogy csak kifestettem egyszerűen és kész. De most szeretnék visszarázódni a "normális" kerékvágásba, és minden vasárnap leülni 1-2 órára, és alkotni valamit, amire a hét többi napján örömmel nézek rá.





No persze ha mintázok, az nem feltétlenül jelenti azt, hogy szeretek ránézni, mert bizony előfordulnak elfuserált alkotások, amikre nem vagyok büszke, de ez sajnos ezzel jár. Nem lehet minden tökéletes. 

A mostani manikűr egy érdekes eset, mert nem igazán vagyok megelégedve a kinézetével, hiszen nem hasonlít a terepmintára szerintem. Ennek ellenére viszont, ha eltekintek attól, hogy terepminta, akkor kifejezetten szeretem hordani. Őszies hangulatú, barnás, hulló falevél színek, kár, hogy épp közel 30 fok van, és semmi őszi hangulatom nincs. Ez az én formám :D


A minta egyébként egy pontozóval készült. A nude alapra kerültek a foltok, először taupe, majd zöld, barna és végül arany árnyalatban. Azóta már rájöttem, hogy miért nem hasonlít a terepmintára, ezért a későbbiekben biztosan próbálkozom vele. Viszont most annyira magával ragadott az ősz hangulata, ezáltal annyi ötletem lett, hogy nem a közeljövőben próbálkozom ismételten ilyesmivel. 





 

A mintás körmeimhez az arany díszítőköveket a Bornpretty store biztosította. Sosem szerettem igazán a díszítőköveket a körmeimen, mert általában beleakadok, vagy túlságosan kidudorodik és zavar. Ez viszont egy olyan kő, ami lapított, emiatt könnyű rögzíteni. 12 fakkból áll ez a szett, aminek a fele ezüst a fele pedig arany köveket tartalmaz, különböző méretekben.

Nektek hogy tetszik? Ti is kacsingattok már az őszi manikűrök minták felé?

You May Also Like

14 megjegyzés

  1. Nekem nagyon tetszik :) Valóban nem terepmintás, de ha ettől eltekintünk, akkor nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek igazán örülök, és valóban nincs hozzá semmi köze, sajnos :D

      Törlés
  2. Nagyon csinos, nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Ennek igazán örülök :) Ha nem nézem hogy terepminta akar lenni akkor végül is nekem is :D

      Törlés
  4. Nagyon jó lett, nekem nagyon tetszik! Hát, én már alkottam egy őszi manit. :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem a terepminta is teljesen átjön (lehet nem ismerem eléggé a terepmintát, azért tűnik annak? :D). Nekem is rengeteg őszi témájú mani van a fejemben (meg már téli és karácsonyos is^^), de valószínűleg, az előző évekhez hasonlóan idén is csak egy kis töredékét sikerül majd a köreimre varázsolnom. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy egy kicsit ez is közrejátszhat :D Ilyenkor nekem is mindig rengeteg ötletem van, de mivel az idő szűkös, ezért csak néhányat sikerül belőle ténylegesen megvalósítanom :(

      Törlés
  6. Jaj, azt még kifelejtettem, hogy a lakk-mentes lustulást is teljes mértékben megértem. Nálam is vannak ilyen időszakok. Év elején pl hetekig csak arra volt energiám, kedve, késztetésem, hogy az első kezembe akadó lakkal felvigyek két réteget, aztán minimum egy hétig hordjam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lakk-mentesség még sosem állt be nálam és valószínűleg nem is fog, mert szeretem ha van valami a körmeimen, viszont örülök, hogy minta ügyben neked is vannak lustább időszakaid, és nem vagyok vele egyedül :)

      Törlés