Őszi köröm 2. | Őszi termések

by - október 05, 2015

Az első igazán őszinek nevezhető manikűröm idén egy bagoly mintás cukiság volt, amit nagyon szerettem magamon, talán pont amiatt, hogy végre az évszakhoz illett teljes mértékben mintájában és színében is. Ezért is szerettem volna most is valami nagyon őszit kreálni. Hát ez lett belőle :)





Ha követtek régebb óta talán tudjátok, hogy én abszolút az évszakok rabja vagyok. Ez nagyjából az egész életemre igaz, hiszen ősszel szeretem az őszies illatokat, őszies színeket, őszies manikűröket, egyszóval mindent, ami az évszakot jellemzi. Ezért például eszembe sem jut így október derekán rózsaszín lakkokban rohangálni. Azokat tavaszra és nyárra tartogatom, olyankor érzem magamon jónak őket. Na, nem ragozom tovább, aki hasonlít hozzám, az valószínű már az első mondatomból értette miről van szó és együtt érez, aki nem, annak ragozhatom hosszú hosszú sorokon keresztül. Nem vagyunk egyformák. Ezért van az, hogy a mai manikűr is egyértelműen az ősz, az október jegyében készült, illetve az elkövetkezendő időszakban is mindig az aktuális időjárásnak, hónapnak vagy alkalomnak megfelelőt láthattok majd.  


Így készült a minta...

A manikűr egyik legszembetűnőbb része a két mintás körmöm, ami ismételten a gyűrűs és a nagyujj.  A minta alapjaként a Flormar CC 003 Nude pink árnyalatú körömlakkja szolgált két rétegben. Erre festettem vékonyabb ecset és pontozó segítségével a makkokat és a piros erdei bogyókat. Nagyon féltem, hogy tudok e egyáltalán makkot festeni, hiszen gondolom nem meglepő ha azt mondom, hogy még sosem próbálkoztam vele. Nem is volt "makk-színem", ami nagyon bosszantott. Ezalatt leginkább egy okkersárgát értenék, amit kénytelen voltam kikeverni. Sötétbarna, taupe, narancssárga és citromsárga lakk került bele 1:1:1:2 arányban. Ezzel alakítottam ki a makk "pocakját", amihez nagyfejű pontozót használtam. Majd szintén pontozóval és egy Oriflame sötétbarna lakkal kapott egy kalapot - meg egy kis antennát -  minden okkersárga pocak. Ekkor még semmi makk kinézete nem volt, majdnem sírva fakadtam. Aztán berácsoztam az okkersárgával a kalapot, amihez rengeteg türelem kellett ugyan, de akkor már kezdett kicsit hasonlítani, úgyhogy én is kezdtem megnyugodni. A sötétbarnával továbbá egy kis árnyékot is festettem. A piros bogyók egészen egyszerűen készültek. Pontozóval felpontoztam őket, majd egy vékony ecsettel barna faágakat húzkodtam melléjük, ami összekötötte őket. Sokáig úgy gondoltam, hogy ez lesz a kész minta, aztán egy isteni sugallat miatt végül kerültek az üres részekre bronz csillámos pöttyök. Így jobban sikerült összhangot teremtenem a mintás körmök és a középső ujjam között. 


A minta színeit szerettem volna megjeleníteni a többi körmömön, így a középső ujjamra került a Catrice Bronze upon a time árnyalata két rétegben. A piros pedig az Avon Candy apple árnyalata. 





Összességében elégedett vagyok vele, kisebb hibái ellenére is, nagyon szeretem a körmeimen, a színei miatt kicsit néha a karácsony is eszembe jut.

Nektek hogy tetszik? :)

You May Also Like

13 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett, imádom a kreativitásod, mindig izgalmas manikűröket készítesz :)

    VálaszTörlés
  2. Te hogy ez milyen gyönyörű lett! Szuperek a minták, csodás a színválasztás! Isteni:))

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép lett! Már-már irigykedem! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép. Imádom a manikűrjeidet :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj de nagyon jó lett, oda vagyok érte! :))

    VálaszTörlés
  6. Jaj ez írtó cuki lett, nagyon szépek a makkocskák! Tök jól megfestetted, harmonikus az egész és igazán őszi :)

    VálaszTörlés