Manikűrvadász 21. | Elegáns hulló faleveles manikűr

by - november 02, 2015

Hihetetlen, már a 21. fordulójánál tart a manikűrvadász, én pedig már a 3. kör óta szorgos résztvevő vagyok, és mindig nagy lelkesedéssel várom a párokat, a vadászást és a posztolást is. A mostani forduló házigazdája Bella volt. 




A jelenlegi párom Pancsi lett, akinek nagyon örültem, hiszen amellett, hogy hasonló a körömformánk és mindig nagy szép mintás manikűröket készít, volt szerencsém vele élőben is találkozni. A választás nagyon nehéz volt, ugyanis Pancsi az utóbbi időben nagyon rákapott a nyomdázásra, én pedig tudjátok, hogy soha nem használok ilyesmit. Szerettem volna kihasználni az utolsó őszi hónapot, hogy alkossak még valami olyat, ami klasszikus őszi, ezért jó választásnak gondoltam Pancsi hulló faleveles manikűrjét. A teljes bejegyzést róla ITT találjátok. 


Sajnos Pancsi nyomdázott levélkéit nem tudtam megfesteni, így egy picit más levél formában kezdtem el gondolkodni. A natúr, nude alapja a leveleknek nálam is megmaradt, a Golden Rose WOW Nr 96.-os árnyalatát használtam. Az elrendezés a már-már szokásommá vált gyűrűsujj nagyujj mintázás, középső csillámos. A manikűr alapszínei viszont kissé sötétebbek lettek, amit bronzzal kombinálva picit elegánsabbá, bálozósabb hangulatúvá varázsoltam. A sötétlila szintén Golden Rose WOW, ezúttal viszont a Nr 66.-os. A bronz csillámot pedig már talán magatok is kitaláljátok: Catrice Bronze upon a time


Így készültek a levelek

Bár step by step fotókat nem készítek soha, fontosnak találom leírni lépésről lépésre, hogy pontosan hogyan is készült az adott manikűr lényegi része, a minta. Jelen esetben a nude alapra először két, görbített vonalkát húztam a mutatóujjamon is használt lilás árnyalattal. Ez volt a levél szára. Ebből kiindulva festegettem meg a kis levélkéket, amikhez vékony ecsetet használtam. A "trükk" annyi az egészben, már ami a színét illeti, hogy nem csak azzal a lilával készült mint a szára, hanem kevertem hozzá egy kis narancssárgát is. Volt levél ami jobban narancssárgásabb volt, volt ami kevésbé. Végül mikor ez megszáradt, akkor a levél szárát átfestettem vékony csíkban a Catrice bronz csillámos lakkal, illetve az üresen maradt résekbe 1-1 pontot is tettem. 







Végére beszúrtam egy képet a bal kezemről is, hogy nehogy azt higgyétek, hogy mindig csak a jobb kezemet mintázom. Mivel én egész héten ezeket a manikűröket hordom, furán néznék ki csak fél kezemen szereplő mintákkal.

Nektek hogy tetszik a kis őszi levélkés manikűröm?

You May Also Like

55 megjegyzés

  1. Uhh, ezekbe a levelekbe teljesen beleszerelmesedtem, annyir kreatív és csodálatos lett ez a manid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett, köszönöm a dicséretet, én is nagyon szívesen viselem ezt a manit :)

      Törlés
  2. A forduló egyik legszebb manija! Gyönyörűséges! Gratulálok! :))

    VálaszTörlés
  3. Imádom a színválasztásaidat! :) És megint csak tátott szájjal bámulom, a kézzel festett levélkéidet. Annyira ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm szépen :) Sokáig elképzelésem sem volt, hogy milyen színeket használjak.

      Törlés
  4. Gyönyörű lett most is *-* Ez a Catrice lakk nagyon szépen mutat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ez a Catrice az egyik jolly joker lakkom, szinte mindenhez jól mutat.

      Törlés
  5. Ha tudnék így rajzolni kézzel, nem nyomdáznék! :)
    Mindig csodálom, hogy milyen szépeket rajzolsz, ez is nagyon tetszik, szuper lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszik. Egyszer-kétszer érdemes kipróbálni a kézzel festést, egy kis gyakorlással rengeteget lehet fejlődni. :)

      Törlés
  6. Hű de gyönyörűséges lett a manikűröd Niki! Komolyan mondom szerelmes lettem a mintába! Én is készítettem egy hasonlú mintájú manit nemrég, de a tied sokkal finomabb lett! A színek is fenségesek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen :D Meglestem gyorsan a tiédet is, nagyon szép lett, a tiédnek is van egy kicsit elegánsabb stílusa, talán a színek miatt :)

      Törlés
  7. Leesett az állam, nagyon ízléses, nagyon romantikus!

    VálaszTörlés
  8. Valóban nagyon elegáns és csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Úristen, nagyon tetszik ez a manikűröd, egyszerűen beleszerettem! *.* Hihetetlenül ügyes vagy :))

    Niki (Lakkjegyzet)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, inkább csak türelem kell hozzá :)

      Törlés
  10. Gyönyörű lett! Az én kis béna leveleim sehol sincsenek ezek mellett :D
    A színei is pompásak!
    Remélem sok gyakorlással egyszer olyan ügyes leszek, mint te a minták rajzolásában! :))

    beautysecretsfromnora.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Jaj annyira azért nem lett különösen szép, és nem mellesleg szerintem fontos az is, hogy meg kell találni azt a vékony ecsetet, ami a legjobban kézre áll és a lehető legvékonyabb.

      Törlés
  11. Oda vagyok érte *-* teljesen!!

    VálaszTörlés
  12. Elképesztően ügyes vagy! Csodás lett! :) *-*

    VálaszTörlés
  13. Csodás lett! (arra a catrice lakkra még mindig nagyon vágyom... valahonnan kell szereznem egyet... :D) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Bár 1000Ft felett van az ára, én azt mondom, minden forintját megérte. Imádom és nagyon jól kihasználható.

      Törlés
  14. Whao! Gyönyörű lett! :) Az egyik kedvencem ebből a fordulóból! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj tényleg? ^^ Ennek igazán örülök, köszi :)

      Törlés
  15. Nagyon szép lett Niki, látszik, hogy sokat foglalkoztál a díszítéssel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Sokat foglalkoztam vele ez való igaz, de vannak ennél jóval időigényesebb manikűrjeim is :)

      Törlés
  16. Szépséges manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon tetszik, hihetetlenül ügyes vagy *.*

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szép lett, nem csodálom, hogy szereted hordani! (-:

    VálaszTörlés
  19. A forduló legszebb manikűrje, szerintem, elképesztő, szájtátva nézem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat, de azt pont te mondod? :D Aki olyan mintát rittyentett, mint amit a matrica készítők is megirigyelnek?

      Törlés
  20. Gyönyörű ez a manikűr *-* Nagyon ügyes vagy, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  21. nagyon tetszenek a színek és az összhatás is szuper. :)

    VálaszTörlés
  22. Gyönyörű lett, csodásak a leveleid :)

    VálaszTörlés
  23. Csodaszép ez a manikűr!! :) ♥

    VálaszTörlés
  24. Niki én már nem is tudom, mit írhatnék még önmagam ismétlése nélkül... annyira fantasztikusan ügyes vagy! Csodás lett ez a manikűröd is. Ha átküldöm a kezemet e-mailben, elkészíted nekem is... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Nem tudom elégszer elmondani, hogy nagyon sokat jelentenek nekem ezek a kommentek <3 A kezedet pedig csak küldd nyugodtan postán :)

      Törlés